»Direktorji in strokovni direktorji lahko opravljajo dodatno delo po podjemnih pogodbah samo pri drugem javnem zdravstvenem zavodu, torej ne pri koncesionarju in ne pri zasebniku.«
»Direktorji in strokovni direktorji lahko opravljajo dodatno delo po podjemnih pogodbah samo pri drugem zdravstvenem zavodu, torej ne pri koncesionarju ne pri zasebniku.«
»Za zdaj smo se osredotočili predvsem na stvari, ki jih lahko dobijo iz hišnih informacijskih sistemov, kjer ni potrebno dodatno ročno iskanje ali evidentiranje.«
»Ne gre za avtomatski prihranek njegove plače, ampak je treba pogledati, ali so zaradi tega tudi izpadle storitve, ali so bile zaradi tega komu drugemu izplačane nadure, ali so bile sklenjene podjemne pogodbe, ali je šlo za študentsko delo.«
»Prav nasprotno, spodbujali bomo, da se ne meša. Spodbujamo, da bodo računi čisti in da ne bo mogoče, da bi nekdo preusmerjal svoje bolnike iz javnega v zasebno zdravstvo takrat, ko bi njemu to ustrezalo za ustvarjanje dobička, v resnici bi pa bolnika prikrajšal za kakovostno in kakovostno oskrbo.«
»V zadnjih letih smo bili priča izrazitemu trendu, da so se koncesije, ki jih je dobil neki zdravnik na podlagi svojih referenc, preprosto na trgu preprodajale dalje. Tej praksi bomo naredili konec.«
»Ti dve spremembi bosta radikalni za delovanje našega javnega zdravstvenega sistema, zato ker bomo končno prišli do čistih računov glede tega, kdo je kje zaposlen in za koga opravlja svojo dejavnost.«
»Učinkoviti smo lahko zgolj z medsebojnim sodelovanjem, kar na komisiji vseskozi poudarjamo. Glede na tokratno neposredno sodelovanje z ministrstvom za zdravje menimo, da se bo s tem povečala tudi verjetnost upoštevanja naših priporočil, ki smo jih od leta 2004 na področju zdravstva izdali več kot 40, ki pa v praksi večinoma niso zaživela.«
»V zdravstvu se obrača precejšnja vsota denarja, zato je treba z vsemi možnimi evidencami, s katerimi država razpolaga, identificirati možnosti prihranka javnih sredstev. Od ministrstva za zdravje tako pričakujemo, da bo ob koncu analize storilo korak naprej v praksi in v spremembi sistema zdravstva, ki ga je treba urediti.«
»Tudi sami želimo pogledati v drobovje zdravstvenega sistema, poiskati odgovorne in spremeniti sistem tako, da v tem delu porabe zbranega denarja za zdravstvo ne bomo izgubljali za provizije in dobavitelje, ampak za optimizacijo zdravstvenega sistema.«
»Glede na ugotovitve prečne revizije menimo, da bi bilo treba v prihodnje, če bo prišlo do ponovne razglasitve epidemije ali podobne situacije, zagotoviti bolj enoten pristop pri določitvi morebitnih dodatkov, pri čemer bi bilo smiselno, da aktivnejšo vlogo prevzame predvsem ministrstvo za zdravje. Pri tem bi bilo treba po našem mnenju zagotoviti tudi, da se za posamezno okoliščino priznava le po en dodatek.«